Vimplar



Drakborgen Ebbe, Eira, Max & Jag (bilder A-M)
Sanna, Anna-Mia & Tomas var med också, vi träffade Jenny, Karin och 4 barn från jobbet där. TOPPEN dag enligt Ebbe :-)

Igår efter drakborgen tog jag, Ebbe, Eira & Sanna en tur på IKEA där barnen lekte lite till, jag handlade

- ljus
- ljus
- myggnät (koja)
- leksaks korg
- plastpåsar

Myggnätet hängde vi upp i Ebbes rum som en koja, men ett militärgrönt myggnät ser ganska tråkigt ut SÅ idag har jag sytt vimplar som jag tänkte pimpa nätet med. Är nästa klar ska sy ihop dem i en lång rad (4,8 m) imorgon, måste iväg och köpa nålar bara hittar inte mina..

Idag har jag sovit till 10 UNDERBART skönt! Vi har fikat i Ebbes nya koja ;-) På em drag vi in till stan där Ebbe var till Carro och klippte sig och jag gjorde en mini shoppingtur band att sy ihop vimplarna och en jacka som jag shoppade för presentkort på HM.

Fast den jag köpt är grön

Hunnit med att fika med Johanna också, trevligt att få träffas utan barn och prata om alltmöjligt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Sötis! :-) Och fin jacka!



Tack för igår, en mycket trevlig pratstund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback