AHHHH

Jag blir GALEN!!! Mitt tålamod är SLUT! Senaste dagarna har Ebbe gjort ALLT för att driva mig till vansinne, vill bara gråta. Känns otroligt skönt att Ebbes farmor kommer och hämtar honom imorgon fm för att ha honom där över dagen och natten... känns jobbigt att inte orka med sitt eget barn men just nu känns det verkligen för mycket. Tomas som mår dåligt efter gifterna, Ebbe som mår dåligt över att Tomas mår dåligt och jag som inte räcker till... fy vilken skit dag..

Imorgon ska jag fylla på lite energi, lämna bort mitt eget barn och istället vara barnvakt till Max och hitta på något skoj med honom sen ska jag SOVA länge på fredag :-) Kanske bio eller något imorgon kväll om jag får något sällskap.. Mikaela är nog inte så svår flörtad.

och något bra idag är att jag träffat två underara små bebisar, en liten tjej och en ännu mindre kille Bebissjuk.. JA eller Ebbe har ju gjort allt för att bota mig så kanske inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback