AUGUSTI

ojoj sommaren går ju tok fort!! Jag har redan haft fem veckors semster och går nu in på min sista vecka :-/ hoppas på att finna massor av energi denna vecka för att orka dra igång nästa vecka med inskolningar och planering inför höstterminen.

Vi har varit i Enafors seanste veckan och haft det super mysigt:
- Tittat på vattenfall
- Varit till Norge och badat i havet
- Fikat goda bullar
- Sett bävrar
- Paddlat kanot
- Åkt båt
- Ätit god mat
- Fyllt år ;-)
- Hälsat på mina fina tremänningar i Undersåker
- Varit (som alla gånger vi är där uppe) och tittat i kapellet vi ska gifta oss (inom 10 år)
- Haft tid att tänka och bara vara

Idag har Elin, Magnus & Alfred fått tillökning i familjen, en liten kille som är underbart söt längtar tills jag får träffa honom om någon dag.

Eftersom alla vi känner fått eller ska få barn typ nu så har jag och Ebbe varit på stan och shoppat presenter både till de nya små och till de nyblivna storesyskonen. Även Nina, Sanna & Mikaela har/haft födelsedag.. massor med presenter blev det :-) Tur man kan fynda lite på stan nu på rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback