Lite jobbångest

Haft en lång semester på sex veckor, veckorna har gått super fort just nu känns det lite tungt att börja jobba igen... men jag vet att det kommer kännas mycket bättre bara jag kommer till jobbet.

Ebbe börjar på ny avdelning imorgon, han har pendlat mellan att det ska bli SUPER roligt och att han inte alls ska börja där. Innan han somnade så längtade han till i morgon då han ska på dagis igen. Vet att det kommer bli toppen på nya avdelningen känns dock trista att inte Alfred & Ebba kommer gå där. MEN de träffas ju ute och hemma.

Känns väl lite extra tungt nu när jag ser att Ebbe inte mår bra, det senaste året har tagit även på honom.. vilket inte är konstigt. Att se sitt barn ha så många tankar i huvudet att han inte vet vad han ska göra av sig själv gör ont.. jag hoppas att när han nu börjar dagis igen får han lite med ordning på sina tankar och sin oro.

Ja jag skulle ju behöva en veckas semster själv nu, men det är väl bara att kliva upp och ta tag i rutinerna igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback