PANIK

våra "underbara" dagislämningar fortsätter :-( han vill verkligen inte gå till dagis... Fy att min prins innan han fyllt 4 år ska ha hunnit varit med om att hans pappa varit sjuk så länge han kommer ihåg, en trött mamma med dålig tålamod, att se sina föräldrar förlora en nära vän & släktning.. är väl inte inte konstigt det kommer reaktioner nu när han börjat ny avdelning med massor av nya barn UTAN Alfred.. och att alla kompisar fått/får syskon och han kaninte förstå att inte han ska få något syskon..

Nä att lämna sitt barn på dagis när han skriker i panik är HEMSKT! Att se fröken hålla fast honom för han inte ska springa efter oss... men jag kan inte ta med honom på jobbet och jag tror at snart mycket snart blir allt bättre... hoppas jag...

Fy jag är en trött mamma som har ont i hjärtat..

Tur är att han är glad och positiv när han kommer hem och enligt personalen större delen av dagen :-)

SKÖNT med helg!

4 års kalas och 26 års kalas är det som gäller i helgen :-)




Fina Finaste Nina som ska firas på söndag.
Världens bästa faster! iaf om ni frågar Ebbe
Här värmer hon upp sin råtta för att försöka sig på att slå rekord i råttspottning :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch! Det är inte lätt varken att vara 3 1/2 år eller förälder alla gånger... Jag hoppas verkligen att det blir bättre med dagislämningarna snart! Kramar!

Postat av: AnnaMaria

pussar och kramar från mig o Max!!!

2010-08-26 @ 21:44:33
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Nina

...och mig också!!

2010-08-27 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback