Selånger marknad

Ebbe har under ett år frågat minst en gång i veckan -när är det marknad? idag får han äntligen gå på marknad :-) Han har laddat för att åka karuseller, rida ponny & köpa godis .. kanske även en korv ;-)

Igår kväll cyklade vi upp till mamma & pappa där vi fick god middag, kotletter, med kantareller, rökt fläskfile & klyftpotatis *mums* Var super jobbigt att cykla upp till dem men hem gick det med en väldig fart, tur jag hade fått låna en hjälm. Har verkligen hela sommaren tänk köpa en hjälm för det är självklart att ha en då jag både har en tre åring som jag vill ska lära sig att det ska vara självklart att ha hjälm, sen jobbar jag med ett helt gäng barn som också ska ha hjälm sen är jag även rädd om mitt huvud.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att du hade hjälm! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback