en GOD JUL

har vi haft och har :-) Vi har tagit det lugnt, ingen stress.. eller Tomas hade det lite stressigt på julafton när en huvudsäkring gick, diskmaskinen slog av och gästerna var max en timme bort + att jag jag höll på att fara i golvet och blev skickad i säng där jag trodde jag skulle bli liggande resten av dagen & kvällen. Men tänk allt fixade sig och efter en timmes stress så var det lungt igen och efter två timmar var jag på benen igen.

Vi var hela stora familjen här på julafton, 15 personer och två hundar.

Vi fick massor med julklappar alla tre, Ebbe tittade på sina julklappar på juldagen och sa:

-OJ!! men det är ju nästan för mycket julklappar.. ;-)

-mamma.. det är inte riktiga tomten va??

-jo, varför tror du inte det?

-han låter ju som morfar..

-men han kanske känner morfar..

-ja så är det nog...

så här glad blev Ebbe när han öpnnade ett STORT paket fullt med lego ;-)

av moster, Robin, Max & My fick han ett DS så helt klart var Robin värd en STOR kram :-)

En lycklig Max med sin skopa!

alla fina julklappar jag fick, halsbandet jag fick av systeryster finns dock inte med för det hänger ju runt min hals <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback