Fick vi av bästa syster med familj <3 När ...

img_1064 (MMS)

Fick vi av bästa syster med familj <3 När jag öppnade paketet med halsbandet kom tårarna, bland de finaste jag fått av någon kommer hänga kring min hals ofta!  Ebbe fick ett DS och han höll det i sina händer tills han somnade och 30 sekunder efter han slagit upp sina vackra ögon spelade han ingen ;-) glömde vällingen..  Ha en riktigt mysig juldag, vi ska slappa!  Just de tänk att nästa jul är vi fyra i familjen ;-) Längtar till midsommar!


Kommentarer
Postat av: Marianna

Men... oj... har jag missat något nu?!

Fyra i familjen?!

Om det är som jag tror så kommer det största av grattiskramar här... blir alldeles rörd så att jag tappar ord totalt.

GRATTIS... och en fortsatt god jul så klart!

Kram!

2010-12-25 @ 12:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback