Body pump

Sitter och laddar för att ta mig ut till bilen som är en snöbil.. ska åka iväg och träna ett body pump pass, lite bastu och snabbis på stan efter. Halsen gör lite ont men jag får ta det lite lungt, hoppas på att halsen känns bättre efter lite lätt träning ;-)

I em ska vi till Sörfors och fira Anita igen, släkten och några vänner till henne kan jag gissa.

Ebbe tittade på min mage igår och sa:

-Mamma, har bebisen flyttat in nu?
- Nä mamma har fortfarande ingen bebis i magen..
- jo en liten liten
- nä tyvärr...
- jaha. Men mamma Jenny har en bebis i magen!

;-)

Kommentarer
Postat av: Grannen

jag tycker mamman och pappan ska lyssna mera på sin kloke son, han kommer med goda råd! ;-)

2010-02-27 @ 21:04:52
Postat av: Johanna

Svårt det där, när alla andra får syskon, och det är bebisar och stora magar överallt. Axel brukar säga att han också är storebror! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback