Nivå 3 - Operation

Nu är vi snart framme vid nivå tre, nästa torsdag är det inskrivning på kirurgen och tisdag vecka 10 är det dax för operation. I måndags när vi var på sjukhuset var de väldigt positiva och ville operera nu :-) Dock kan det bli med cellgifter senare i vår men det tar vi då.

Nu ladda vi för detta, fokus att hela familje ska må så bra som möjligt under operationen och återhämtningen. Vid förra operationen mådde hela familjen pyton.. T för han hade ont, Ebbe för han blev "rädd" för sin pappa som inte var sitt vanliga jag och jag för att jag skulle hålla uppe allt. Är en större operation denna gång men jag hoppas vi är mer redo nu....




Kommentarer
Postat av: Marianna

Hej!

Nu var det längesedan jag skrev en rad här, men du ska veta att jag är inne flera gånger dagligen och väntar på nya inlägg.



Vet du Ida-Marie, jag tror att ni kommer greja det galant. Det får vara jobbigt och det får kännas tungt och när den tyngsta känslan kommer, då får man sätta ena foten framför den andre och ta ett steg i taget, ett enda steg men det går fortfarande framåt.

Ta hjälp av andra och sätt minimala krav på dig själv. Att vara rädd och ledsen måste man, att kapsla in känslorna leder bara till hemska ångestattacker.



Nu önskar jag massor av lycka och styrka och sen naturligtvis att alla cancerspöken försvinner puts väck och att ni får möta våren och sommaren friska och starka.



Största kramen!

2010-02-24 @ 21:08:34
Postat av: Marika

Tänker på er!

STOR kram!

2010-02-25 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback