Senaste veckan

Har inte skrivit på ett tag, har inte haft riktigt tid... mycket i huvudet.. mycket på jobbet, på fritiden och lite träning.

TRÄNING-
Jag har sedan veckan 2 tränat i snitt tre gånger i veckan! Känner mig otroligt nöjd över mig själv. Är även skönt att det fortfarande känns roligt att gå och träna. Body pump, core, cykling är det som gäller, har även till veckan tänkt börja med body attack. Att ha finaste karin som sällskap på tränngen gör det ju helt klart lote lättare att komma iväg :-)

JOBB-
Mycket i huvudet just nu när det gäller jobb... men fortfarande bästa jobbet man kan ha! :-) ja farmförallt bästa arbetskamraterna!

VÄNNER-
Vi har firat Axel och Filips 3 års. Haft liten myskväll med Karin. Ätit middag med Eira & Sanna.

FAMILJ-
Myst med mosters bästa Max! Firat Anitas 60 års dag! Lagt lite middag med pappa och sedan ätit den underbart goda maten vi lagade tillsammans med mamma, Tomas & Ebbe :-) Ätit sushi och tittat på UPP med mina bästa killar.

Ja väldigt kort senaste veckan :-)

MAX!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback