Börja träna

Nu är det dax att börja träna på allvar! Har inte tränat ordentligt på FYRA ÅR!! :-/ promenader och lyfta bebis.. pojke men inget mer än så. MEN nu är det dax! Från 1 februari har jag kort på Golds gym, och jag känner mig laddad. Har sällskap av Karin och även Elin tränar där.. Anna-Mia? Nina? Ni också!!!? ;-)

Vi var och provtränade idag, först trampade vi lite, gick på ett 30 min pass core och körde några övningar för armarna & axlarna i gymmet. DUKTIG JAG! och DUKTIG KARIN!  :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktigt! Och kul! Jag var på friskis yoga igår, på prova-på. Men det blir väl aerobics och core i kvissle den här terminen också.

Postat av: AnnaMia

bra jobbat! Jag ska också börja, ska dit och provträna någon dag ju. Man får provträna en gång gratis va? :)

2010-01-15 @ 09:13:28
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Vad kul med träning, jag känner också att det är dags att börja. Jag är typ frisk så jag hänger med i morgon :-) Ha det så bra så hörs vi i morrn!

2010-01-15 @ 16:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback