VÄNNER!

Jag har idag "fått" en hemlig vän! spännande! Kom till Jobbet och där stod ett sött ljus med fin text om vänskap på, en lapp med mitt namn på och ett litet hjärta.. men inte vem som hade lämnat den.. Tror dock jag klurat ut vem ;-)

När jag nu kom hem från träningen stod en underbar bukett med min favorit blomma TULPANER och en strut med otroligt goda hallontryfflar från Åre chokladfabrik. Detta hade kommit under dagen från en vän jag lärde känna när jag gick i fyran... gick i samma klass tre år och samma skola tre år till, sedan har jag inte träffat på henne mer än kanske en handfull gånger på alla år. Under den tid Tomas varit sjuk och vi har haft det tufft.. har denna otroligt fina människa varit ett stort stöd via mail och inlägg här på bloggen!! TACK MARIANNA!!

Önskar jag skulle orka fixa en bild på tulpanerna men tyvärr har dagens träningspass kört slut på mig...

Dagens läkarbesök gick okej! Tumören har minskat men inte riktigt mycket som de hade hoppats.. Nästa vecka ska de gå igenom alla prover osv och besluta vad som händer framöver. Kan bli mer cellgifter innan opertionen eller operation och sedan cellgifter igen.. Vi hade väl trott och hoppats på operation nu och sedan var allt bra.. men nu ligger den helt plötsligt 1 till flera månader framför oss.. Lite tungt men hanterligt och skönt att den har minskat och kommer kunna tas bort inom en överskådlig framtid.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ok, inte vad ni hade hoppats på riktigt, men ändå positivt. När ni hunnit smälta informationen kanske det känns bättre. Men väntan är ju det värsta. Det är tur att ni har fina vänner som stöd under tiden! Kramar

Postat av: Marianna

Va´bra att blommorna kom fram!

All omtanke till er!

KRAM!

2010-01-20 @ 07:49:13
Postat av: Caroline

Tänker på er varje dag!! Massor av pussar o Kramar

2010-01-20 @ 18:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback