NJUTER!

jag och Ebbe har haft en toppen helg i Västerås, mysigt och trevligt att få träffa alla där nere! Vi hann med både konfirmation, gatufest, marknad, shopping , lek, karusell, bus och trevliga samtal. Ebbe fann en ny kompis, min kusins syster Hanna som också är 3 år, de fann varandra dirket och lekte hela lördagen :-)

- Ebbe vad har varit bäst med resan?
- geväret!
- mm vad kommer sen då?
- allt det andra!

:-)
Min morbror och pappa tog fram pistol, gevär och hattar sen var det lek för ALLA barn :-) Tror Ebbe kommer minnas denna resa även om några år, för den gav både mig och Ebbe mycket energi och roliga minnen!!

Midsommarhelgen i Lönnis, Ebbe, Max & Skrållan

 

Idag har vi gjort det som fallit oss in lite bad, lite fix i trädgården, sväng till birsta, gjort fint i sovrummet, fikat med Elin, Magnus & Alfred. Rolf & Anita här och grillade lax med oss. Jag jobbar på att ha så få planer som möjligt denna sommar, ta dagen som den kommer och NJUTA de dagar det är möjligt.

Tomas mår lite bättre idag och har orkat varit med hela dagen utan några större problem, lite vila mellan varven så funkar det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback