Cellgifter i massor

fy känner mig väldigt låg idag, har haft en tung dag då tankar på både Tomas & Pelle farit runt i huvudet på mig.. Borde varit på topp då vi först gick en stadsvandring och fick veta massor om den vackra staden vi bor i.. under vandringen kändes det lite lättare.. sen har vi ätit lunch ute i Galtström och haft lite planering ...  är tur jag är bra på att se helt okej glad ut fast jag bara vill gråta.

Tomas fick sin andra dos av cellgifter igår, de ska nu testa en annan "metod" än tänkt eftersom hans värden var för dåliga efter första omgången. Nu är det varanna vecka han får dropp två dagar i rad.. efter detta mår han tyvärr skit..

Jag vill kunna planera saker och göra saker, nu går jag och kan inte räkna med att Tomas kan vara med på de vi gör på semestern, kommer iof bli som en bonus när han mår bra och är med ... men idag känns det tufft :-(

För att inte sitta och må skit i soffan hela kvällen tog jag med mig Ebbe på en tur till birsta där vi åt middag och fyndade på rea :-) Blev några nya tröjor till T för att pigga upp honom och några små grejer till Ebbe.



Morgon samtal:
-mamma när pappor har bebisar i magen blir de tjocka!
-Kan pappor ha bebisar i magen?
-Ja!
-Känner du någon pappa som har bebis i magen?
-Min pappa!
-Jaha vart ska den komma ut då?
-Genom snoppen!
-Okej... men är den inte lite liten för att de ska kunna komma ut en hel bebis där?
-Nä den är stor mamma!

:-)

Kväll samtal:
-Mamma blir pappor gubbar?
-Ja
-jag tänker inte bli någon gubbe.. bara en pappa

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

haha Ebbesnebbe :)

Postat av: Johanna

Sötis! :-)



Jobbigt att det blir sån tung sommar! Kom till oss och lek, eller så kan vi ses nån annanstans, om Tomas behöver vara hemma och vila.



Kramar!!

2010-06-18 @ 10:09:36
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback