OPERATION

Jag är väldigt nervös och tårarna ligger väldigt nära.. Jag VET att allt kommer gå bra och efter denna operationen är ju tumören borta! MEN just nu känns det jobbigt att inte vara där och inte vara nära och inte veta vad som händer..

Operationen startar nu klockan 8 och ska pågå i ca 3 timmar. Vi lämnade Ebbe på förskolan starx efter 6 och sedan körde jag upp Tomas till sjukhuset där han fick en massa tabletter och sedan 7.20 kom de och körde ner honom för att göra honom redo för operation. Jag gick genom sjukhuset och körde hem utan att knappt veta vad jag gjorde.. Gick in en sväng i andaktsrummet på sjukhuset och samlade lite kraft innan jag åkte hem. Nu är det frukost och om någon timme ska jag åka och jobba en sväng.

;-) ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Marianna

Ida-Marie, massor av styrka kommer här.

Jag tycker att du är så stark och jag är helt övertygad om att denna resa kommer att bjuda på en starkare familj när allt är över.

Och till dess... ett fotsteg framför det andra... ett i taget.



Största kramen full av styrka och omtanke!

2010-03-09 @ 08:48:57
Postat av: Maria

Usch vad ni har det kämpigt, men jag hoppas att allt har gått bra idag och att ni bara får positiva besked framöver!

Skickar en stor och varm kram till er!! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback