Lycklig!

Jag känner mig för först gången på många många dagar väldigt lycklig över att jag har:

* En underbar son
* En fantastisk älskling
* Maxen
* Systeryster
* Finaste vännerna man kan ha

Att gå in och ur kriser hela tiden tar helt klart lite för mycket på krafterna :-/ Tårar och dåligt tålamod finns det gott om... skratt och kärlek lite mindre av.. Men om man kan prata och lära sig uppskatta det fina i livet (svårt att se många dagar) känns allt SÅ mycket enklare. Efter en kväll med avslagen teve och massa prat känns det som vi går mot ljusare tider!

Idag har vi haft en dag på stan, träffade massor av folk vi inte sett på länge, träffade även vänner vi träffar nästan varje dag ;-) Vi besökte alla leksaksaffärer inne på stan, djuraffären, hyrde fyra filmer och åt god lunch.

Kvällen kommer bestå av SUSHI, FILM, GODIS och KÄRLEK ;-)








Mina fina tulpaner som jag står en stund varje dag och beundrar! ;-)



Kommentarer
Postat av: AnnaMia4

du glömde att ni fick jättegod kaka hos oss :)



n bnbng njjkmknm t5h thhhnmhn nm bn bn5rt /Max

Postat av: Johanna

Vad glad jag blir av att läsa det här! Hoppas du kommer ihåg att fortsätta fokusera på det positiva, iallafall så ofta det går ;-) Kramar!

2010-05-15 @ 11:48:58
URL: http://dolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback