Min nya pirattröja

Ebbe - mamma det är långisar! näää bara skoja det är en pirattröja ;-)

Vaknade i morse av massor med pussar, kramar, present och frukost på sängen av mina killar. Fick en tröja med detta tryck, en pirattröja enligt Ebbe. Är alltså nu en ganska tuff mamma som går runt med pirattröja här hemma ;-)

 

Efter frukost fixade vi ute på gården med att klippa gräs, dra maskrosor, placer ut pallkragar, rensa en rabatt. När regnet kom gick vi in och målade en pall & en stol i högblank svart färg, fick hjälp (?) av Ebbe, imorgon blir det ett lager till sen har vi en snygg pall uppe på toan och en av sex stolar till pysselrummet är svarta. Har planer på att måla några av stolarna i pysselrummet svarta och några rosa eller gula.

På em träffade vi mamma, pappa, farmor, Uffe, Anna-Mia, Robin & Max på kina där vi åt god mat och firade alla mammor.

Hemma igen drog jag lite mer maskrosor och flyttade på pallkragarna.. får se om de får flytta en gång till imorgon.. Nu sov dax för liten och jag skulle gärna också sova snart, är himlans trött och skulle behöva ledigt några dagar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback