Fars dag

..har vi firat med att jag sov längst i familjen då jag inte kunnat sova något vidare i natt, brukar sova bra när Tomas inte är hemma men i natt gick det inte låg och tänkte att något skulle hände när han skulle åka bussen själv hem måste vara min trött kropp som ställde till det i huvudet för mig.

Pga att jag legat hemma senaste veckan har jag ju tyvärr inte hunnit fixa någon fars dags present varken till min pappa eller till Ebbes pappa. SÅ efter en mini promis (första friska luften på nästan en veckan, UNDERBART) bjöd jag in våra pappor (mammor, systrar och syskonbarn) på middag. Dock fick pappan i detta hus göra middagen och A-M fixade tårtan.

MEN Tomas har ju tur som har mig och Ebbe fast han fått göra allt själv på sin dag ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, utan oss vore dom inga pappor! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback