Kändisar i huset

Startade dagen med att städa och städa ännu mer för att sedan fylla resten av dagen med nära & kära.

Vid 10 gick Ebbe, Alfred & Tomas på "sportskola" nere i hallen på Österro skola. Jag, Elin & Wille tog en härlig promis runt Bergsåker. Kaffe, lunch och lek för hela gänget. Vid 13 kom Jessica, Henrik & Lykke och hälsade på oss, mycket längesedan vi sågs sist, förr (när vi bodde granne med dem i granlo) umgicks vi massor.. hmm hoppas de flyttar snart så vi blir grannar igen. kl. 14 (eftersom jag tydligen inte kan tänka och skriver olika tider) kom A-M, Max & My.


Hade lite svårt att koncentrera mig eftersom i huvudet åkte tankar kring kvällens kändistema maskerad runt i huvudet... Med god hjälp blev jag Marilyn Monroe SÅÅ snygg!! Tack får lånet av peruken Jessica & Tack för lånet av läppstift Elin!

Dukade fint, tände massor av ljus och gjorde mig snygg. Vid 18 kom hela gänget Maria Montazami, Lady gaga, Björk, Britney Spears & Precious ;-)
En trevlig kväll med massor av mat & prat... och foton...





(foton på mig "lånade" av Carolina)

Ja just det, jag avslutade kvällen med att krossa min tå, så nu hoppar jag på kryckor .. ja kanske mindre lyckat men är man klumpig så kan det bli så.. tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback