Fin klänning!

Efter ett dygn med huvudvärk känns det lite lite bättre.. spy-känslan har försvunnit..

Att vakna med huvudvärk är hemskt :-( låg ett extra tag för att hoppas att det skulle försvinna men nej hej, beslutade mig för att ägna dagen i sängen. Tog tabletter, lämnade Ebbe och sen har jag sovit i över tre timmar. Nu vila med en bok för att orka med en pigg & glad Ebbe som snart kommer hem.

-Mamma har du ont i huvudet?
-Ja jag mår inge vidare idag..
Han klappade mig över kinden och tittade på mig med ledsna ögon
-Mamma du har en fin klänning på dig!

Är tur man har en son som gör allt för att göra sin mamma glad och pigg (ibland) ;-)

mm så här känner jag mig idag.. grön/blå/blek, trött och som att huvudet skulle sprängas


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tur Ebbe kan muntra upp lite när det behövs! :-) Hoppas du mår bättre nu också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback