Middags gäst

I dag fick jag & Ebbe sällskap till middagen, Nina kom och gjorde våran middag lite trevligare än vad den brukar vara ;-) Vi bjöd på köttfärssås och makaroner, Nina bjöd oss på munkar doppade i choklad *mums* Jag hann pyssla om Tomas, plocka i och ur diskmaskinen och njuta av att höra Ebbe leka med sin fina faster.

Nu sover både Ebbe och Tomas. Tomas har sovit mest hela dagen, cellgifterna gör honom helt slut denna gång höjde de även dosen :-(

Jag ska/bör läsa Apg, började på fm och för att inte behöva läsa som en tok på torsdag när jag kommer hem bör de göras NU... = jag sover snart ;-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa tänk att jag alltid lyckas komma och hälsa på vid middags-tid ;-) Trevligt tycker jag också :-)

2010-09-22 @ 09:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback