Nu kör vi!

Äntligen har jag/vi tagit oss till Golds för första gången efter sommaren... nervös inför imorgon lär värka i hela kroppen.. men åååå så skönt det var! Ja som ni förstår har ju mina fina träningsplaner jag la upp för några veckor sedan gått helt åt skogen *OJ* men nu är det skärpning!!

Var otroligt trött och var på världens sämsta humör när jag kom hem.. grät i bilen hela vägen hem för att jag var så trött och kände att en resa LÅNGT LÅNGT borta var det som kunde hjälpa för att jag skulle komma på fötterna igen.. MEN se där vad lite body pump kan göra nu känner jag mig på mycket bättre humör och fick massor av energi.

Imorgon efter jobbet ska jag träffa finaste syster & goaste Max, vi ska få middag hos dem OM inte bebisen tänker komma. Tänk att om bara någon vecka är jag moster till en liten klimp till :-) HÄFTIGT!! ;-)

Idol.. godis (synd jag inte har något)... mys i soffan & sedan sova sött.

Puss på dig!

Kommentarer
Postat av: a-m

bebis tänker nog inte komma idag, så ni hinner få middag :) ses sedan! Puss&kram

Postat av: Nina

2010-09-10 @ 08:43:34
Postat av: Nina

Jag vill också med nästa gång :-) Behöver nån som drar dit mig!!

2010-09-10 @ 08:44:48
Postat av: Nina

Fast alltså inte om ni ska dit typ på lördag kl. 10 ... ;-)

2010-09-10 @ 08:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback