Stan & Birsta

Vi har haft en shopping & kalas idag. Vi började fm på stan tillsammans med A-M & Max där vi köpte täckbyxkor till Ebbe & han köpte en brandmanströja för två bonuscheckar jag fått från åhlens blev i strl 7-8 år men den sitter fin fint och Ebbe är super nöjd ;-) Efter turen på stan drog Ebbe & T på 4 års kalas med tema Pippi Långstrump, både pappan & Ebben var pirater, väldigt snygga pirater! Jag åkte till A-M där jag fick fika, mamma, pappa, skorpan var också där. 

Eftersom A-M är lite lätt rastlös i väntan på bebisen åkte vi ut till birsta och shoppade lite. Jag köpte massor med ljus och galgar på IKEA så mycket att jag nästan inte orkade bära påsen *oj* Nu hoppas vi att en tur på stan på fm och en tur på IKEA på em gör att mini tittar ut i natt elle riaf imorgon.

Längtar efter dig mini!! Kom ut till moster nu! puss puss ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback