Quem dii diligunt, adolescens moritur

Varit tre dagar som gjort mig trött sååå trött och många tårar ..

Började med att Alfred ramlade nerfrån lekställningen i lekparken och fick åka ambulans, det slutade dock bra! Men jag hamnade i chock några timmar och först på fm dagen efter när vi möte Alfred med familj på sjukhuset, då de var påväg hem kunde jag riktigt andas ut.

Igår var en tung tung dag med massor av tårar och inget tålamod.. Var ett år sedan Pelle lämnade oss, jag kan inte förstå att han inte finns hos oss längre.. kommer nog aldrig förstå det.. <3 <3 <3

Quem dii diligunt, adolescens moritur - Den gudarna älskar dör ung




Idag är jag trött trött trött efter en natt med lite sömn pga av drömmar, funderingar, tankar och en tung mage..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Många kramar!

2011-04-29 @ 07:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback