tom... trött...

Var till barnmorskan igår och fick då "order" om att gå till läkaren, gick till läkaren idag med tanken att jag ev skulle få gå ner lite i tid för att undvika all stress som min kropp tydligen inte pallar med.. Är inte lätt för huvudet att förstå att man ska ta det lite lugnare när man har en liten i magen.. Iaf så går jag därifrån och är sjukskriven på heltid, åkte in på jobbet för att pratat med mina kära kollegor där.. Satt mig ner på en stol och kände mig helt plötsligt helt tom, känslan att jag antaligen inte kommer jobba mer innan bebisen kommer är väldigt konstig...

Vad ska jag göra nu på dagarna?? Hur gör man när man gör inget?

Satt mig en stund i gungstolen på balkongen och kändes solen värma, känslan då var trött, trött och trött.. och helt tom i huvudet. Ja om någon dag har jag nog landat lite och fått massor av sömn för kroppen skriker efter att få sova.



Vecka 12, 19 & 24

Är nu i vecka 29 tror jag och magen är bra mycket större än i vecka 24. En ska göra nu när jag är hemma är att läsa böcker, läsa om bebisen i magen, förlossningen & blogga mer om magen ;-)

Alltså fokus på:
- Myran (i magen)
- Mig själv
- Ebbe
&
- lite på Tomas ;-)

Kommentarer
Postat av: A-m

Låter bra :) Och vara med oss lite.. :)

Postat av: Marianna

Ta hand om er!

Ser fram emot mer blogg om magen... hihi!

KRAM!

2011-04-06 @ 11:56:55
Postat av: JennyÖ

Huvudsaken att du och bebis ska må bra! Vi kan också underhålla dig! ;) Var rädd om dig, vännen! Många kramar!!

2011-04-06 @ 15:47:24
Postat av: Sanna

Vad jobbigt att du inte mår bra. Hoppas det känns bättre när du kan vara hemma och ta det lite lugnare även om det såklart är tråkigt att vara borta från jobbet helt. Vilka fina bilder från dopet och vilken fin mage :-) Tiden går så fort, snart är det bebisdags! KRAM

2011-04-06 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback