Vecka 30

om 76 dagar (?) är det dax för Myran att komma ut, längtar samtidigt som jag känner en rädsla inför allt vad en ny familjemedlem kommer att innebära:

- ingen sömn
- onda bröst
- tidsbrist
- dåligt samvete över att inte räcka till åt BÅDA mina barn
+ allt annat som jag förträngt om första bebisåret och allt jag ännu inte vet kring hur storebror kommer att reagera ...

JA sen kommer ju allt detta jobbiga vägas upp av allt det underbara med ett nytt lite mirakel <3

Min mage vecka 30

med "Myran"

 

med "Pyttis" Ebbe



Magen fortsätter växa i raketfart och är väldigt mycket iväg när jag ska sova..


Kommentarer
Postat av: A-m

Allt kommer gå bra! jobbigt men man glömmer fort det jobbiga och minns det braiga, för det mesta iallafall :) Magen ser jju precis lika ut som med ebbot. :)

Postat av: Mimmpan

Ja den är lika, är nog en mini-Ebbe ;-)

2011-04-15 @ 14:27:22
Postat av: A-m

Kan vara :D

2011-04-15 @ 14:55:19
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback