Glittrande

Mysigt!

Ute glittar snön och solen skiner <3 Vi har haft besök av ett helt gäng av Irmas kompisar med mammor <3 Flytten av soffan var en succe <3 Hade en kväll full med god mat & skratt igår <3


Irma och hennes kompisar på Lucia

Känns som kanske kanske lite julstämning börjar smyga sig på ;-)

IRMA  - Har börjat åla och kryper nästan, igår kväll tog ett litet krypsteg. Hon börjar få en tand och hon är en glad liten sessa för det mesta (utom igår då hon gnällde HELA dagen)



EBBE - Har börjat läsa långa ord och funderar MASSOR på allt..

- Mamma... vart köper man mysdresser?
- På HM eller Lindex kan man köpa det 
- Okej... Jag tänkte att mina ungar som jag ska bli pappa till måste ju få mysdress
- okej.. (försöker inte skratta)
- Jag och Ebba ska ju gifta oss för vi är ju kära i varandra och vi vet vad ett av barnen ha för namn.. fast inte Glittra! 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga och söta barn du har!

Postat av: A-M

Sötaste luciatåget!! Mosters duktiga!

2011-12-21 @ 16:32:36
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vad härlig han är :-) Han läser ju verkligen bra, vad roligt! Som alltid vill jag låna med mig Irma hem varje gång vi träffat er :-) KRAM

2011-12-21 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback