Julgran 2011

Tidigare än någonsin är granen inne redan 1 vecka före julafton, när vi hade köpt den och möblerat om vardagsrummet kunde vi inte hålla oss från att ta in granen också.

Är en trött och lite hängig fru & mamma idag med typ INGET tålamod.. vill nog helst bara ha helt tyst och lugnt, mysa med min älskade man i soffan. Men som de senaste 6 månaderna så får jag liksom inte ha honom för mig själv ens i 5 minuter :-/ ja jag vet det är en kort period i livet MEN vore mysigt att iaf 30 minuter att båda barnen sov och vi fick mysa ner oss i soffan och bara vara <3 LÄNGTAR till vi kan åka i väg på våran bröllopsresa..


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja redan från 4 månader kan man börja. Vi har dock skippat den delen med solfjädern då när man ska hålla handen på barnet så att dom ligger kvar i sängen, det passar inte oss kändes inte ok. Första två nätterna var riktigt jobbiga då vakade Henke hela tiden för att vara beredd att gå dit och ramsa men det är det helt klart värt det. Jag höll på att bryta ihop totalt för jag inte fått sova på så lång tid så att kämpa som sjutton i 1 vecka var inte så jobbigt. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback