MYRAN.

sedan fortsatte ju början av veckan både bra och riktigt dåligt..

Vi har fått sett våran nya familjemedlem, en liten söt och helt underbar liten varelse var där inne i magen h*n var vaken nästan hela tiden när vi kollade och grejade en massor med sina händer och armar.

Jag var super nervös innan och började med att kräkas på parkeringen pga det, men det är iof inget ovanligt att jag gör det av olika anledningar. Sa även till sköterskan som gjorde ultraljudet att om hon säger att det är två som kommer jag kräkas! ;-) MEN det var en liten där inne som är beräknad att titta ut den 30/6, har alltså gått halva tiden nu 140 dagar gjorda, 140 dagar kvar (typ imorgon tror jag).


Vecka 8



Vecka 20

Är ju overkligt hur mycket de växer där inne i magen på bara några veckor. Nu är det ju en liten mini människa man ser på kortet. Ebbe tittade på korten och jag berättade vart de olika delarna på kroppen var, han log och frågade vart är snoppen mamma? sen tittade han på mig och sa att det är ju ingen kille... den har ju ingen snopp ;-) Dock kollade vi inte efter om det var en tjej eller kille så vi får se om ca 140 dagar om den har snopp eller snippa.

Det dåliga idag är att jag har en son med magsjuka :-( fy och fy och blä.. VILL INTE ha mer sjukdom och vab. jag vill jobba de veckor och månader jag har kvar att jobba innan Myran kommer ut till oss.

Våran duktiga prins som springer in på toan när han mår illa och kämpar med att både äta och dricka fast inget vill stanna kvar i magen..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars Ebbe!

2011-02-07 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback