Naprapat

Nu har jag fått nog av all huvudvärk! Sen jag slutade träna (började må illa) har min huvudvärk blivit allt värre, känns som värken kommer från ryggen el nacken. Ringde en naprapat idag, han ville jag skulle ta ett blodtryck innan vi bokar en tid. Ringde mvc för att boka en tid och komma och ta en blodtryck, sköterskan som svarade sa gång på gång -det är väldigt sällan blodtrycket är dåligt så här tidigt OKEJ tyckte ja, men jag får inte komma till naprapaten om jag inte varit till er först! Tillslut fick jag en tid imorgon, efter att ha påpekat för henne hur snabbt det går och att det är ju dumt att riskera något.

När jag var på massage för ett tag sedan sa hon att jag såg sne ut över axlarna.. så kanske kan jag få lite hjälp att titta på det och vad jag ska göra för att slippa dena hemska huvudvärk. Dock svindyrt men helt klart värt det om det hjälper.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback