2011

Efter en TUFF höst 2009 gick vi in i 2010 med förhoppningen om ett lite lättare är, men tyvärr kan man ju inte riktigt välja och bestämma det själv... Året började med lyckad operation för T och då var jag/vi lyckligare än någonsin!! Vad vi inte visste då var hur tuff en efterbehandling kan vara, de 7 månader som efterbehandligen pågick var TUFFT mycket tufft för hela familjen. Att inte ha en pappa som fungerar som vanligt, som mår dåligt och är svag är inte lätt att förstå.. Under våren förlorade jag en nära släkting som stog mig väldigt kär, att bearbeta sorgen var och är inte lätt... det är sååå svårt att förstå..

Den lycka vi verkligen fick under 2010 var MY och att en liten beslutade sig för att stanna i min mage <3, men i övrigt har detta året varit det värsta i mitt liv jag hoppas verkligen att jag aldrig ska behöva uppleva flera år av detta slag.. Att jag varit sängliggande de två sista månaderna 2010 har ju inte gjort saken mycket bättre, visst jag har legat av en bra anledning men det gör det faktiskt inte mycket lättare när man inte får behålla någon mat på flera dagar och kroppen & hjärna tillslut inte orkar.

2010 - har varit MÅNGA tårar, många tankar och ett bevis på att tillsammans fixar vi allt!!

hmm fattar inte hur jag vänder bilden på denna dator :-( men men det får var så ;-)

Ja det har varit glada stunder också, midsommar var underbar som vanligt och ett veckoslut i höstas i Enafors är två tillfällen som hjälpt till för att orka oss genom och tagit oss fram.

Alltså 2011 ska bli ett år med skratt, natur, bebis(ar) och MYCKET tid för varandra. En längre resa står också på planeringen men det får bli till hösten när myran kommit ut till oss <3 Ebbe har börjat spara för över ett år sedan när vi bokade resan för första gången så snart borde vi ha råd att vara borta några extra veckor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback