TRÄNA.

Jag vill TRÄNA!! vill kör ett riktigt hårt pass så där så man tror man ska svimma typ först spinning och sen pump eller en spring tur med bra fart VILL jag vill!! Men nu när jag förhoppningsvis är fri min förkyldning (helst imorgon) kommer jag få börja från början. Jag var i helt okej form innan jag krossade min tå och sedan även böjade kräkas. Var ju himlans typiskt att jag dagen efter Myran flyttade in i min mage skulle krossa tån på en fest där jag till och med var helt spik nykter... hmm ja var ju ingen som misstänkte att mitt vin var alkoholfritt efter det dock ;-) Kunde sen inte gå riktigt på två veckor och yttligare två veckor innan jag fick på mig riktigt skor och sen började alla långa veckor över toan.

MEN nu mår jag ju bättre och tror jag kommer må ännu bättre om jag får komma igång och röra på mig planen är:

Måndag- Promenad + övningar för att de mina muskler lite jobb
Tisdag - Promenad
Onsdag - Promenad + Gravidyoga
Torsdag - Promenad + övningar för att ge mina muskler lite jobb
Fredag - chips i soffan eller jag äter nog hellre nudlar ;-)
Lördag - Promenad
Söndag - Promenad

Mitt kort på golds går ut på tisdag och känns onödigt att förnya när jag antagligen bara kommer kunna träna där 2 månader till sen blir det ju först efter sommar.

Så för att orka med graviditet med tjockare mage för varje dag (ännu ganska liten), förlossning och en liten bebis är det dax att sätta igång för nu slutar jag med förkyldningar och att hänga över toan.


Ebbe

Tänk att en sån liten söt oskyldig människa kan köra slut på inte bara en utan två vuxna människor?! och det verkar inte bli så mycket enklare för varje år som går heller. <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad skönt att du äntligen mår bättre!

2011-01-29 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback