Vecka 16

är jag alltså i nu :-) Tiden går på något sätt väldigt fort är ju bara en månad kvar till halvtid. samtidigt som det gått väldigt långsamt, dock inser jag att kommande veckor kommer gå ännu mycket fortare för nu när jag orkar göra saker på dagarna och börjar jobba på helfart imorgon kommer det ju vara juni om bara ett litet kick. Tittat igenom våren då det gäller både jobb och fritid och jag har massor med skoj :-)

Är en härlig känsla att äntligen kunna planera något, vi har inte kunnat veta från vecka till vecka hur T skulle må eller när det var dax för nästa behandling (pga av provresultat) att inte kunna boka ens en middag med vänner utan att ev behöva ställa in, boka en resa (omöjligt) MEN nu äntligen mår han bra och jag mår nästan snart bra.

Närmaste tiden (jan-mars) har vi konserter inbokade 3 st, en tur till huvudstaden ska vi försöka boka in, fjällresa samt massor av kalas för både stora och små.

Jag funderar på att gå ner i tid, tror hela familjen skulle må bra av att jag orkade mer.. ja iaf jag ;-) Skulle kunna hinna göra saker med Ebbe som inte hunnits och orkats med de senaste månaderna.. bada, drakborgen, baka, åka pulka osv Sen skulle jag hinna med att ta hand om mig själv, stress är mitt stora förbud nu under våren och det kommer bli svårt men har inget val för jag vill jobba så länge som möjligt innan bebisen kommer och vill inte att den kommer förtidigt.. ALLTSÅ stressfri vår!

Har inte fått ultaljuds tid ännu, visst borde man fått det när man är ivecka 16 borde ju vara om bara någon vecka..

Kommentarer
Postat av: a-m

ring Anna-Karin imorgon och påminn! Kanske hon har missat?!

Postat av: Johanna

Skönt att du mår bättre och kan se frammåt på ett annat vis!

2011-01-10 @ 07:11:40
Postat av: Johanna

Vilka konserter förresten?

2011-01-10 @ 07:12:14
Postat av: Johanna S

Hej och GRATTIS till myran i magen! Har inte läst din blogg på jättelänge!Vad roligt!Hoppas du börjar må bättre snart. Kram

2011-01-13 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback