MITT UNDERBARA FRISKA HEM

Jag njuter av alla de härliga dagar vi har tillsammans denna sommar, jag och mina tre älsklingar!

Känns underbart att få må så bra som jag gör just nu och jag njuter verkligen av det. Mina älskade fina barn gör mig stolt och den kärlek jag känner för dem är obeskrivlig!!

Ebbe sa när vi kom hem från stugan -

HEM! MITT UNDERBARA FRISKA HEM!

Vad han la för tankar bakom det orden vet jag ju inte men för mig var det härligt att höra och se hans gläjde när han sa det och det är just den känslan är det jag har i kroppen hela dagarna <3



Mina underbara friska & nöjda barn!



Hihi försök att få fina kort, blev MÅNGA roliga kort iaf och några få som var helt okej ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback