Badrum & bebis

Badrummet är klart, nu ska här planeras och inredas men det får ta den tid det tar. SKÖNT

Bebis är klar i magen för nu är jag i vecka 37 :-) såååå skönt!!

Känner i både kropp och knopp att jag mår väldigt mycket bättre av att veta att när Myran nu tänker komma ut så är h*n redo. Har gått i många veckor.. hmm månader och varit rädd att h*n ska komma tidigt och det ska bli massa tok.

Tänk om jag/vi får en lite tjockisbebis denna gång <3 Ebbe har ju aldrig varit rund eller haft något hull att tala om.. hihi längtar att få träffa Myran .. hästmyran kankse det blir då ;-) Funderar mycket just nu på hur h*n kommer se ut

-En mini kopia av Ebbe
-En liten Tomas
-En kopia av mig
-Kankse är helt olik oss alla tre

ja hur h*n än ser ut och är så älskar vi redan honom/henne över allt!!

Känslan idag är att nu får h*n komma idag eller om 4 veckor, men då har jag inte massor av vatten i hela kroppen just nu.. dock lär jag ha det om några timmar och jag har sovit bra inatt utan onda värkar.

En dag itaget och njuta av de stunder jag mår helt okej <3


Vid Sidsjön igår kväll, vi njöt av det varma vädret och myste.
Tog tillvara på varandra och den tiden vi har utan en mini som kommer ta MYCKET av våran tid <3

Innan Sidsjön hade vi besök av finast K & V som kom med glass & jordgubbar, flera sådana dagar som igår vill jag ha!! dagar man får vara med dem man tycker om & njuta av stunden!

Kommentarer
Postat av: A-m

Eller kanske en kopia av sin moster ;)

Postat av: Marianna

Ååååh, vilken målande bild du ger över din längtan.

Jag är övertygad om att oavsett vem lilla Myran är lik, så är h*n gudomligt fin och älskad!



Kram och ta hand om dig nu sista tiden!

2011-06-07 @ 11:40:33
Postat av: Johanna

Spännande att se vem som kommer ut, och när...



Vad mysigt ni ser ut att ha på bryggan. Viktigt att ta till vara på tiden utan Myran också! Kram!

2011-06-07 @ 13:19:04
URL: http://dolk.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det blev ingen bebis igår? Jag som hade tippat på 8:e ;-) Men det är bra att h*n stannar lite till. Kram!

2011-06-09 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback