En liten luring

Har senaste dagarna gått upp MASSOR i vikt pga av vatten :-( ser ut som en vattenmelon och är less less less på att inte kunna röra mig. Med en vikt ökning på 6,5 kg under 3 dagar känner man sig inte allt för smidig ... från 53 kg till 72 kg på 8 månader ... *suck*

Vill ut och springa, gå, röra på mig utan att det är tungt tungt tungt

I natt hade jag värkar från ca 1 till 3 och var säker på att nu kommer Myran ut, tog en alvedon för att kunna sova en stund för med huvudvärk och bara tre timmar sömn skulle en förlossningen kännas tuff.. Somnade och vaknade utan värkar, det är en liten luring där inne som verkligen vill att jag ska plågas så mycket som möjligt ;-)

Känner mig inte allt för positiv idag med stora påsar under ögonen, en dubbelhaka, mår illa och legat över toan på morgonen, TRÖTT, fingrar som tjocka prinskorvar och fötter som ballonger. MEN badrummet blir klart idag, eller nästan nu ska vi köpa inredningen. På tisdag hoppas vi kunna köpa och köra hem varmvattenberdaren, idag ska vi köpa en toa och sen skulle vi om jag hade haft ork åkt på IKEA men känns inte som jag just nu är i den formen..

Men nu kan man nog säga att badrummet vann ;-)









Bilder från en mysig dag igår då vi först åkte för att säga hejdå till radhuset jag växt upp i, som mamma och pappa nu flyttar ifrån. Sen handlade vi med oss lunch och fika och drog till Uffe och farmor Birgit, vi åt och pratade medan Ebbe & Alfred lekte :-)

Växlande väder, men jag kan just nu säga att jag gillar de där vindarna som kyler hela kroppen mot den varma solen som gör att jag inte kan röra mig. Lalala tur jag/vi får en helt underbar skatt av detta plågeri <3 inom 5 veckor är h*n hos oss LÄNGTAR!!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback