100 dagar

Ojoj idag är det 100 dagar till BF, känner lite lätt panik.. Har tittat igenom lite små kläder eller snarare massor av kläder i 50, 56 & 62, efter tre barn i familjen blir det ju en del kläder + att jag råkat köpa några nya på rean ;-)
Vi har börjat tänka hur Myrans rum ska vara men mest hur vi ska ha det nya badrummet & tvättstugan som vi inte kommit igång med ännu.. Om 80 dagar MÅSTE den vara klar!!

Mår sisådär.. ont i ryggen/svanken och trött, har även en del värk som är pga stress (enligt BM & okej jag kan väl hålla med... lite) Men vi längtar efter Myran, mest av alla längtar Ebbe :-)

Var hos BM i fredags och då låg hjärtljud på 142 och magen vara lite under min kurva men inte mycket. Ska tillbaka om 2 veckor för flera prover och ny koll.. och till dess ska jag sluta stressa... men hur då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback