1,9 kg bebis <3

Ojoj idag har vi varit och "träffat" Myran igen, h*n har växt till sig ordentligt. Vi första ultraljudet var det en lättnnad att allt gått vägen och det faktiskt var någon som hade flyttat in.



Vid andra ultraljudet var det skönt att se att h*n utvecklats som det ska



Idag vid tredje ultraljudet var jag nervös liksom vid de andra men idag när vi såg foten, handen, ryggraden, bakhuvudet, lårbenet osv Kände jag en enorm lycka!! De veckor jag fått varit hemma och ta in att jag är gravid, att jag ska bli mamma har helt klart gett resultat och varit värt det. Mina tårar var såå nära och jag kände mig så otroligt stolt över mina två barn. hua kan knappt skriva det utan att gråta.. <3





hihi Myrans hand och fot <3 H*n ville inte visa upp sitt ansikte, låg med huvudet neråt och ansiktet mot min rygg så vi fick inte se någon mun eller näsa. Men små perfekta fötter & händer.

Nu börjar ju ju faktiskt nästan att längta efter att Myran ska komma ut till oss :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback