Julmust & Turtles

Igår började våran rörmokare (min farbror) att ta bort och byta rör i badrummet/tvättstugan, samt tömde varmvattenberedaren och kopplade på en tillfällig. MEN såklart var det en ventil som gick sönder, och för att få på vatten med risk att det blir vatten överallt måste man vrida en grej som sitter stenhårt fast.. hmm.. ja jag säger då att det är tur inte Myran kommit ut än för att vara utan vatten är svårt att -

Spola på toan
Dricka vatten
Dricka kaffe
Diska
Torka borden, diskbänken och spisem
Duscha
Borsta tänderna

MEN blir nog fint och bra när det är klart :-)

Ebbe fick hänga med till MVC för att lyssna på Myran idag, lite spännande tyckte han det var MEN besviken att jag inte fick lämna något blod ;-) Påvägen till MVC hämtade vi ut två paket ett till mig och ett till Ebbe, så nu är jag glad ägare till två par nya skor och Ebbe till fem nya turtles gubbar.

Hos barmorskan fick vi veta att huvudet nu ligger långt ner och att hjärtljudet låg på 153 <3 Hon såg lite förvånad ut över att huvudet kändes fixerat fast det sällan blir det vid andra graviditeten.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Spännande att vara utan vatten :-) Hoppas det fixar sig snart. Verkar bebisen längta ut redan? Lite tidigt kanske. Vad kul det ska bli att träffa den lilla. Ha det bra! KRAM

2011-05-12 @ 15:03:38
Postat av: Ida-Marie

Är sex veckor kvar och den får gärna stanna iaf fyra till eller helst till badrummet är klart ;-) Nu har vi iaf vatten igen dock står beredaren ute i hallen (nere) och det är kaos hela nedervåningen .. ännu en anledning att bebisen gärna få stanna till det är klart :-)

2011-05-12 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback