Arbetskamrater

Jag har ett helt stort gäng härliga arbetskamrater! Idag blev jag bjuden på fika och gratulerad av hela arbetslaget för att vi gift oss.

När man träffar alla och är inne på jobbet kan jag inte låta bli att längta tillbaka.. fast jag är där minst en gång i veckan på kyrkis el fika ;-)

2 april 2012 ska jag börja jobba ca 50% längtar lite fast ska bli skönt att börja lite lugnt och gå upp i tid när Irma börjar dagis för att sedan inte jobba 100% igen på lång tid.. när Irma är 10 år kanske...

Här är presenten vi fick


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja nu måste vi ses nått! Men det är våran tur att komma bort till er! Vill ju se hur erat badrum blev!! :)

Ska påminna P att prata med Tomas ja också så att de får bestämma nått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback