UNDERBARA VÄNNER

som överraskade mig totalt ikväll ;-) Kom hem från mamma & pappa och var helt slut i hela kroppen :-/ tog en lång dusch och tänkte gå till sängen.. Tomas lagt mitt täcke i soffan så jag kryper ner...

Får ett sms
-Titta baksidan!

Får ett till sms
-Titta framsidan!

Går ut tittar baksidan... inget
Skickar ut Ebbe att kolla framsidan ;-) går och tittar själv och där står ett gäng med resväskor.

De kommer in och börjar städa och gör i ordning fika <3

MYSIGT!!

Får även en packlista... nervöst...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande!!

Postat av: Lina

Haha! Ja de säger ju att det blir ännu värre efter, så jag är lite orolig över hur det kommer att bli :)

2011-10-13 @ 13:26:53
URL: http://linakrantz.se
Postat av: Johanna - En ryttare, en dröm!

Hej :) Hoppas allt är bra. Läs mitt senaste inlägg. bör jag polisanmäla eller inte?

2011-10-13 @ 13:42:13
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback