KONTROLL

Jag vill gärna ha kontroll, har dock tränat mycket på att släppa på kontrollbehovet för att inte stressasönder mig.
Inför bröllopet har jag nu många som hjälper mig/oss och det känns skönt och skoj att få tips och ideer, arbetar samtidigt uppe i huvudet med att jag inte ska ta på mig för mycket utan ta tillvara på den hjälp jag får!

Igår hade jag, Nina och Anna-Mia (en liten stund) lite planering, vi fick lite bättre struktur på allt :-)

Klart är vilka som ska vara
- brudnäbbar
- tärnor
- och antagligen vilka som ska vara toastmasters

En del av kläderna till brudnäbbarna är klart och till mig är klänningen klar SEN är det resten kvar
- skor
- något att ha över klänningen
- något att ha i håret
- kläder till Tomas
osv osv osv







Har även börjat twittra :-)

Och till alla som pratar med mig på dagarna!
Jag kan komma in på bröllop vad vi än pratar om. Ni får stå ut i några veckor/månader ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback