Livet

Åter blir jag påmind om hur skört livet är, hur snabbt det kan vända från sol till regn... från skratt till gråt.. Det gäller att ta hand om varandra! Inte stressa igenom livet utan stanna upp andas, tala om för de du tycker om vad de betyder för dig, lägg inte tid på sådant som tar energi ... livet kan vända fort och jag vill inte ångra att jag inte tog tillvara på de vackra och varma i livet.
<3<3<3
Just nu sitter jag och ser min vackra dotter bygga/riva torn jag byggt av klossar, hon utvecklas i en rasande fart just nu pratar och sjunger, har nästan sluta krypa helt utan går mest hela tiden nu och nu verkar både hår & mera tänder vara på gång. Den vackra sonen växer och blir för varje dag mer & mer självständig, kompisar är viktiga och humöret pendlar snabbt från glad till arg <3 Livet går och många vackra betydelsefulla dagar passerar, jag gör mitt bästa att fylla dagarna med sådant som jag & min familj mår bra av.
Många tankar och funderingar fyller mitt huvud just nu är inte något som just drabbat mig denna gång men det berör och känns i hjärtat när livet är så orättvist och när någon mitt i livet inte får leva klart sitt liv här på jorden... <3

Kommentarer
Postat av: JennyÖ

<3

2012-04-14 @ 16:42:47
Postat av: johanna

Så sant. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback