Trevlig helg

Helgen startade på botten och sen har det bara blivit bättre! :-)

Träning - bästa sätt att börja lördagen på!

Mys med mina 3 hjärtan innan de for till Sörfors, då de åkte fick jag lyx tid att vila, lyssna på musik, sminka & klä på mig i lugn och ro. Tog sedan bussen till mina nyfunna "mamma" vänner & systeryster.

Tänk vilken tur jag har som fick en helt underbar dotter och tack vare henne träffade jag 4 nya vänner <3 Vi hade en mysig kväll med vin, räkor, nybakat bröd, aioli, citron & marängpaj, skratt, gråt & skvaller.

Helgen avslutades sedan idag med sovmorgon, en heldag hos M&P där vi åt lunch, middag, lekte, dansade, kramades (jag&My) var på kollektivverkstaden som hade öppethus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback