Envis

Idag hänger jag här hemma med en envis liten brud. Helst skulle hon vara inne i badrummet hela dagen finns ju både roligt vatten och tandborste, möjligtvis att vi varvar med att gå ut och gunga.

Våran fröken har verkligen börjat visa vad hon vill, är ju både bra att hon kan visa vad hon vill men även dåligt då hon några gånger per dag bryter ihop pga att hon inte får som hon vill ;-) Men större delen av dagarna är hon en glad tjej som pysslar på med sina dockor, böcker & bollar.

Är ju väldigt snart dax att börja dagis, jag tror lite att det kommer gå bra men mest har jag ångest att min bebis inte ska vara med mig eller Tomas på dagarna. Fortsätter att ha lite ångest till på torsdag då hon börjar :-)


Kommentarer
Postat av: Nina

Fina hjärtat :)

2012-08-28 @ 15:05:22
Postat av: a-m

Hihi. Det där med utbrotten finns det en till liten som är bra på här.. Eller nja kanske två!! :O sötaste finaste Irma! Saknar er! Måste ses nån dag.

2012-09-01 @ 08:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback