Ny dag nya tag

Haft en S K I T dag! Längtar efter att åka till stugan och bara mysa, helst med bara min man (fortfarande konstigt att skriva min man istället för Tomas ;-) ) men nu blir det ju med våra älskade ungar och antagligen en hel hög med andra familjemedlemmar vilket också är mysigt. Men just nu vore några dagar med bara Tomas helt fantastiskt underbart!

Irmas första dag på förskolan gick bra, hon hade åkt kanan ca 100 gånger, burit runt på dockorna och ätit god lunch. På tisdag är det min tur att hänga med henne och då ska hon även försöka sova där. Hon har alltid sovit i vagnen på dagen när hon sover och även att hon sover två gånger per dag fortfarande.. ja det går ju säkert bra det också.

Huvudvärk, trötthet och allmänt less kryper jag ner under täcket och laddar för en ny bättre dag imorgon.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas ni får en.skön helg och att nästa vecka känns bättre! Kramar!!

2012-08-30 @ 22:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback