12.12.12

Har haft en uppochner dag..

Mysig start med en lugn morgon tillsammans med Irma & Ebbe. Efter vi lämnat Ebbe på skolan åkte jag & Irma till Karin & August <3 lek, prat, lunch & promenad.

Fick dock ett mail mitt på dagen som slukade alla mina tankar, var från försäkringskassan. De vill sänka min SGI med 100 000:- för att de anser att jag inte haft inkomst 5 dagar i veckan sedan Irma fyllde 1 år. Jag har ju dock papper från dem som visar att jag haft det men det stämmer tydligen inte.. ARG ARG ARG har jag varit hela em. Nu har jag tagit fram alla papper och ska skicka till dem.. hoppas jag slipper bråka mer sen!

Avslutar kvällen med tigerkaka som mina killar bakat <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det ordnar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback