PANIK

Skulle igår kväll slå in alla julklappar, tar fram och lägger allt på golvet för att se vad alla ska få.. Inser snabbt att Ebbe & My kommer tro att de inte varit snälla, endast en bok har jag köpt till Ebbe & en pärlplatta till My. Men sen kommer paniken och nästan tårar när Tomas säger får jag se på Skylanders (jag köpt åt Ebbe från sin gudfar)

-varför har du köpt till Wii??

Ja varför??? Nu är jag väldigt orolig att de är slut till ps3 och min son kommer bli besviken.. Han får inte det han önskat sig allra mest och av sina föräldrar får han en bok. Jul han minns för alltid........ Eftersom jag har ångest över detta vaknade jag 4.51 och kunde inte somna om, kommer stå utanför dörrarna i birsta när de öppnar kl 8.00!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback