Grattis, Hurra, Gratulerar

Nu har vi haft/varit på kalas hela veckan, firade Eira i lördags, Tomas i söndags & måndags, Max igår, Elin idag (fast jag låg hemma och försökte sova bort min förkyldning..tyvärr) och imorgon fyller pappa år. Mellan alla kalas har vi haft många bra dagar där vi hunnit



   

- drakborgen

- klipp & färgkväll + mumsig hämtmat från Saffran



- middag på saffran & bio för mig och Tomas
Ebbe hade fredagsmys (bubbelpool, godis, ostkrokar, ipad, film= lyxkväll) med Anna och Fredrik
och Irma låg hemma och sov sött med moster

- TRE svängar på birsta har vi hunnit med också första köpte vi present till pappan i huset, andra hängde jag & Irma med Anna-Mia och tredje var vi hela familjen + Sanna & Eira som tog en sväng efter drakborgen



  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback